Přemýšlíte právě nad dárkem pro své zaměstnance nebo kolegy, se kterými pracujete? Máme pro Vás skvělý tip na předmět, který je nejen potěší, ale dokonce poslouží i jako reklama pro Vaši společnost. Tričko ve firemním duchu.
Pokud se Vám právě v hlavě vynořily vzpomínky na klasické bílé tričko s obrovským logem na přední či zadní straně, věřte, že to jde i jiným způsobem. Takovým, který skutečně zaměstnance potěší a tričko s logem neskončí pohozené někde v rohu skříně.
Klíčem je návrh trička. Jak jej nepodcenit a které parametry byste si měli nastudovat dřív, než se do návrhu pustíte?
Návrh firemního trička dokáže proměnit všední dárek pro zaměstnance na neobyčejný
Tričko s logem firmy patřilo kdysi skutečně k must-have výbavě každého zaměstnance. Minimálně ve chvíli, kdy vystupoval ve jménu společnosti. V mnohých případech je možné jej považovat i za pracovní uniformu. Pokud však trička s vlastním potiskem chcete věnovat jako dárek, měla by se nést v jiném duchu.
Zapomeňte na strohý design. Nápaditý návrh trička je způsob, jak zabít dvě mouchy jednou ranou
Ne nadarmo se říká, že design prodává. Pokud chcete své zaměstnance nebo koley, případně členy týmu skutečně potěšit, tričko by nemělo postrádat „nápad“. Originální design, vtipná fotka, zábavný nápis, motivační citát nebo grafika na míru jsou cesta, kterou se vydat, aby byl dárek skutečně jedinečný. Jen tak po něm zaměstnanci sáhnou i ve chvíli, kdy právě netráví čas v práci.
Pokud do takového návrhu trička vhodně zakomponujete logo společnosti, nebude působit jako strohý reklamní předmět, nebo součást pracovního oděvu. Zároveň však splní svůj cíl – nevtíravě a originálně přitáhne pohledy všech okolo.
Na co vše si dát při návrhu trička pozor?
Kromě nápadu a kvalitního návrh trička jsou důležité i technické parametry, které bychom měli brát do úvahy, aby byla trička kvalitní a nepůsobila neprofesionálně.
V první řadě jde o formát, ve kterém je potřebné odevzdat nebo odeslat návrh. Ať už používáte profesionální grafické programy nebo online editory, podklady pro potisk by měly být ideálně ve formátu .tiff nebo .png s průhledným pozadím. Pro kvalitní potisk nezapomínejte na vhodné rozlišení 5px/mm (5 pixelů předlohy na 1mm rozměru potisku).
Obrázek, text nebo koláž je možné umístit na hrudník, záda a v některých případech i na rukávy (v závislosti od zvoleného trička). Aby nedocházelo k nechtěným ořezům, výřezům nebo zmenšení, vždy je potřebné si předem zjistit, jak velká potisknutelná plocha je k dispozici (obvykle je to 40x42 cm na výšku).
A na závěr ještě několik dobrých rad z oblasti grafiky. Kombinujte barvy, které se k sobě hodí a nepůsobí navzájem rušivě. To se však netýká případů, kdy potřebujete vytvořit velký kontrast (například výrazný text na barevném podkladu). Vybírejte bezpatkové písmo (je lépe čitelné) a při tvorbě grafiky či koláže mějte na paměti zlaté pravidlo – méně je často více.
Firemní logo byste neměli nikdy deformovat nebo měnit jeho barvy, pokud to není v souladu s design manuálem společnosti. Umístit byste jej měli tak, aby nepůsobilo příliš rušivě a zároveň nebylo neviditelné. Zda jste to udělali správně, si můžete otestovat přímo na sobě. Stačí, když si zodpovíte otázku, jestli byste si takové tričko oblékli například na výlet s rodinou nebo firemní teambuilding vy sami.
Firemní tričko, košile či mikina jsou skvělý způsob, jak budovat brand i tam, kde to nečekáte
Pokud si na návrhu trička dáte skutečně záležet, výsledkem může být vtipný, originální či dokonce i designový kousek oblečení, který každý zaměstnanec rád a dokonce možná i hrdě zařadí do svého šatníku mezi kousky, které nosí nejraději. Tričkem se totiž nic nekončí. Alternativou je oblíbená polokošile, tričko POLO či dokonce bezrukávový top s elegantním výstřihem pro Vaše kolegyně.
Fantazii se meze nekladou. To nejdůležitější je, že originální návrh trička dokáže prezentovat společnost díky Vašim zaměstnancům, kteří budou tričko hrdě nosit i na místech, na kterých byste to nečekali. Pokud si však i přes naše tipy nevíte rady, kontaktujte nás. Rádo Vám s jeho vyhotovením, ale i samotným návrhem pomůžeme.