Když se řekne reklamní firemní předměty, každému automaticky napadne igelitka či pero s potiskem. Pravdou je, že kdysi patřily tyto věci k nejčastějším firemním dárkům nebo reklamním předmětům, které společnost svým obchodním partnerům a klientům darovala v období konce roku jako bonus.
Doba však pokročila a reklamní předměty, naštěstí, spolu s ní. Potěšit a obdarovat kolegy, partnery i zaměstnance můžete skutečně čímkoliv. Podívejte se na naše tipy a rychle zjistíte, že kšiltovka s potiskem, USB klíč či mikina s logem firmy zabodují mnohem více, než tradiční pero.
Jak vybrat ty správné firemní předměty, které potěší a zároveň budou Vaši společnost reprezentovat
Pokud jste si doposud mysleli, že jsou dárkové předměty v businessu jen pro forma, dovolte, abychom Vás vyvedli z omylu. Ty igelitky, pera, klíčenky a mnohé další drobnosti s logem firmy jsou tu s námi už dlouhé roky. Proč tom tak je a jaké mají reklamní předměty význam?
Reklamní předměty mají své poselství. Při nesprávné volbě však často končí v odpadkovém koši
Téměř každá firma koncem kalendářního roku nebo u významného jubilea společnosti řeší nějakou pozornost pro lidi, které se podílejí na tom, aby mohla fungovat. A to je právě příčina, proč se každoročně ve velkých společnostech, ale i drobných firmách, ředitel zamýšlí nad tím, co darovat obchodním partnerům, zaměstnancům a významným klientům.
Protože bez nich by jednoduše žádný business nebyl. Skutečně pádný důvod na to, abyste si na výběru firemních reklamních dárků dali záležet, co vy na to?
Sáhnout po tradičních perech, bonbonech či klíčenkách sice ušetří čas, ale v konečném důsledku Vám takové dárky jen těžko přinesou užitek. Pero skončí pravděpodobně někde na pracovním stole mezi kupou ostatních, bonbony v ústech dětí a obal s Vaším logem v odpadkovém koši. Zkuste se proto poobhlédnout po originálnějších reklamních předmětech. Přece jen platí, že jsou projevem vděku, úcty a v neposlední řadě i pomyslnou rukou, která nabízí spolupráci i v dalším období.
Vybírejte podle toho, komu chcete reklamní předmět darovat. Kšiltovka s potiskem potěší zaměstnance, USB klíč obchodního partnera
Dříve, než se vrhnete do realizace firemních dárkových předmětů, popřemýšlejte nad tím, koho vlastně plánujete obdarovat. Nikde přece není napsáno, že musíte dát vyhotovit jen jeden typ dárků. Pomocnou ruku Vám podá sedlácký rozum a zdravá úvaha.
Pokud jste se rozhodli obdarovat loajální zaměstnance, ty nejlepší business partnery a také největší odběratele, možný se zastavíte na počtu několika desítek. V tom případě je možné, že velkou úlohu u výběru reklamních předmětu sehrají i finance, které máte na tento účel vynahrazené. Volba padne, samozřejmě, dříve na šikovný kapesní kalendář s potiskem podle Vašeho výběru, než na nákladnější předměty. Kalendář či magnetka jsou skvělým příkladem toho, že i jednodušší dárek s nápaditým provedením může dopadnout dobře.
Dokážete osoby, které plánujete obdarovat spočítat na prstech jedné či obou rukou? Váš obzor při výběru firemních dárků se tím značně rozšiřuje. Praktické a oblíbené kšiltovky s potiskem můžete klidně objednat i online. Nebo jste se rozhodli pro originální potisknutá trička, do kterých šikovně zakomponujete svůj brand? Ani v tomto případě nepotřebujete vytáhnout paty z kanceláře, dokonce Vám hotové firemní dárky doručí kurýr přímo do práce.
Skvělým tipem jsou předměty denní potřeby, které s dobrým nápadem můžete povýšit na skutečně originální, vtipné a navíc reprezentativní prezenty s logem Vaší společnosti. Řeč je například o hrnečku, podložce pod myš či plátěné tašce. Je jen minimum lidí, kteří si nedopřejí šálek kvalitní kávy, nepoužívají výpočetní techniku nebo nenakupují. S vtipným nápisem nebo grafikou to může být právě Vaše taška, po které sáhnou při nejbližším nákupu a stanou se tak chtě nechtě chodící reklamou pro Vaši značku. Šikovné a navíc ekologické řešení, nemyslíte?
Trendy ve firemních dárcích mluví jasně – zaměřte se na praktické předměty, kterým nezapomeňte vdechnout originální kouzlo
Jak už je z posledních let zřejmé, pera s logem či jednorázové neekologické igelitky už zřejmě vody v reklamních předmětech nerozvíří. I do obchodních a pracovních vztahů proniká, hlavně po letech spolupráce, náboj lidskosti a právě díky němu jsou firemní dárky o kousek osobnější. V některých případech by se dokonce dalo říci, že jsou to dárečky od srdce. A jelikož ty jsou naší parketou, rádi Vám pomůžeme nejen s dárky pro blízké přátele či rodinu, ale i s reklamními předměty.