Dodací lhůty u jednotlivých produktů jsou vždy uvedeny v pracovních dnech.
Kalendáře - 5 pracovních dní
Fotoobrazy - 7 pracovních dní
Trička - 4 pracovní dny
Hrnečky - 4 pracovní dny
Vše okolo doručení a převzetí objednávek
Dodací lhůty u jednotlivých produktů jsou vždy uvedeny v pracovních dnech.
Kalendáře - 5 pracovních dní
Fotoobrazy - 7 pracovních dní
Trička - 4 pracovní dny
Hrnečky - 4 pracovní dny
U kalendářů, triček a hrníčků je možné jako formu dopravy zvolit Kurýra GLS, GLS ParcelShop a Zásilkovnu. U menších obrazů pak Kurýra GLS, GLS ParcelShop. U velkých obrazů už je možné, s ohledem na velikost zásilky, volit pouze přepravu prostřednictvím Kurýra GLS.
O odeslání zásilky Vás vždy informujeme prostřednictvím e-mailu. V tomto informačním e-mailu je také vždy uveden i sledovací link na Vaši zásilku, prostřednictvím kterého můžete sledovat pohyb Vaší zásilky.
Přepravce informuje zákazníka o plánovaném doručení zásilky formou SMS nebo e-mailu. Pokud není v této komunikaci zahrnuta informace o možnosti přesměrování či opětovném doručení balíku, potřebné informace můžete v případě přepravce GLS či ParcelShopu najít zde a v případě Zásilkovny zde.
Při doručení kurýrem prosím vždy prvně zkontrolujte, jestli balík není poškozený. Pokud je na balíku viditelné poškození, přímo na místě reklamujte zásilku u kurýra a sepište s ním zápis o poškození. Za vnější poškození balíku vždy zodpovídá přepravní společnost.
Následně nás prosím kontaktujte na adrese eshop@faxcopy.cz a my Vám samozřejmě zašleme obratem náhradní (nepoškozený) výrobek a škodu uplatníme u přepravce. Při komunikaci s námi prosím vždy uvádějte číslo objednávky.
Mrzí nás, pokud u přepravy Vaší zakázky dojde k jejímu poškození. Zásilku před odesláním důkladně kontrolujeme a balíme tak, aby odolala i tvrdšímu zacházení při přepravě. Nicméně, někdy se může stát, že produkt v balíku je poškozený i přesto, že balík známky poškození nejeví.
V takovém případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu eshop@faxcopy.cz . Ve zprávě prosím uveďte číslo objednávky a přiložte i fotografie poškození. Reklamaci následně posoudíme a zařídíme její nápravu.